22 czerwca, 2013

wyjaśnienie.

Żeby nie było nie jasności.. Nie wiem kiedy będzie rozdział, wiem, że są rzadko, ale cóż nic na to nie poradzę i przepraszam za to.. Przez cały ten weekend są dni mojego miasta i co za tym idzie? prawie całymi dniami mnie nie ma. Mam jakoś w połowie przetłumaczony rozdział i nie zdążę.. nie wiem jak ktoś chce to może przetłumaczyć rozdział 15, za co byłabym bardzo wdzięczna.. jak coś niech pisze do mnie na twitterze @justxSWAAG xoxoxo.
Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo przepraszam.

10 komentarzy:

colorful song pisze...

Nie musisz przepraszać, to zrozumiałe że masz swoje życie :)
Miłej zabawy na dniach twojego miasta <3

@NowSuitUp

Unknown pisze...

luzik :) a gdzie mieszkasz? ^^

Unknown pisze...

" KOCHA, TO POCZEKA " < 3

Anonimowy pisze...

Jak będzie parę dni pózniej to się nic nie stanie.I nie martw sie hejtami. Jak chcą to niech sami tłumaczą.Trochę wyrozumiałości dla innych by się im przydało.Baw się na plenerowej imprezie a ja poczekam.

Nika pisze...

Radomsko

Anonimowy pisze...

Poczekamy poczekamy. Nie spieszy mi sie nigdzie. ♥♡♥♡♥ :-D:-D:-D

Unknown pisze...

I tak cie kocham.
Baw sie ;D

Anonimowy pisze...

haha a ja z Przedborza... czytam Twojego bloga :*

Anonimowy pisze...

O matko kochana, jesteśmy z tego samego miasta ! <3

Paola R. pisze...

Poczekamy, nie martw się. Pomogłam by przetłumaczyć rozdział ale w chuj.że nie umiem angielskiego XDDDDD