26 maja, 2013

I znowu kurwa zawodzę. Myślałam, że w ten weekend się wyrobię, ale niestety. Nie mam siły na tłumaczenie kolejnego rozdziału choć mam go w połowie.
Wiecie jutro jadę na wycieczkę na 3 dni, musiałam przepisać zeszyty, oczywiście się spakować i to zajęło cały mój czas, a jeszcze dzień matki dzisiaj i była też u babć, więc no nie miałam kiedy.. w środę od razu po przyjeździe postaram się dodać, jeśli nie walnę się spać. XD

BARDZO BARDZO BARDZO, ALE TOOOOOO BAAAAARDZO WAS PRZEPRASZAM!
NIE CHCIAŁAM!

WSTYD MI ZA SIEBIE. BO COŚ OBIECUJĘ,A  NIE DOTRZYMUJĘ SŁOWA.. NIENAWIDZĘ TEGO.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie przejmuj się niczym, ciesz się wycieczką <3

btw. Ja też jutro jadę na trzydniową xD

@Kasia_Official

Anonimowy pisze...

Mam ochotę ci przylać!!!
TY NAS NIE ZAWODZISZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Baw się dobrze na wycieczce i nie myśl o tym, że niby nie dotrzymałaś obietnicy... pfff...

Życzę ci ładnej pogody!
Buziaki <3
@lokittyme

Unknown pisze...

<3 @NakedFlower1

kinaqwe pisze...

Nie przejmuj się nami baw się dobrze na wycieczce <3

Paola R. pisze...

No spk. Nie przejmuj się. Ale mam do ciebie ogromną prośbę, dałabyś radę dodać następny rozdział (czyli w środę) jakoś przed 16.00? Błagam!!! No bo widzisz ja w środę wyjeżdżam do Londynu na 6 dni ze szkołą.

Nika pisze...

Akurat jakos o 16 dopiero bede w domu.. wiec nie da rady.:(

Unknown pisze...

Nic się nie martw! Damy radę. Baw się dobrze, a my poczekamy ♥

Unknown pisze...

Nie martw się tym ;) baw się dobrze, my poczekamy xx